Met een ruime ervaring in groothandels in table en kitchenware met Distri+ (gebaseerd op Microsoft Dynamics 365) werd Distri+ Apps samengesteld. Deze bundelt alle kennis en functionaliteiten voor de table- en kitchenware sector.

Een software afgestemd op de behoeften in uw sector, ontwikkeld door iFacto. Deze innovatieve apps zijn een verrijking van Dynamics 365 Business Central en komen tegemoet aan de digitale behoeften van elke groothandel of distributeur in kitchen- en tableware.
Specifieke functionaliteiten die de dagdagelijkse werkzaamheden van iedere handelaar in kitchen- en tableware ondersteunen, werden geselecteerd. Alsook de nodige tools en hulpmiddelen om de organisatie aan te sturen.
Denk hierbij aan:

Artikels nauwkeurig beheren en onderverdelen in collecties, merken, categorieën met de correcte kenmerken is cruciaal in de tableware sector. Het is een tijdrovend onderdeel maar essentieel voor een goed beheerde product catalogus. De gedetailleerde informatie vereenvoudigt zoekopdrachten en zorgt dat de juiste artikels besteld en geleverd worden.
Distri+ Apps for Table- & Kitchenware zorgt voor:

De digitale wereld van vandaag schept nieuwe commerciële kansen. Via online verkoopkanalen kunnen nieuwe markten aangeboord worden voor verdere groei. Het beheer van deze online platformen dient efficiënt en eenvoudig te zijn, zonder dat deze veel extra inspanningen vragen.
Met Distri+ Apps Connectivity kunnen orders en product- en prijsinformatie moeiteloos gedeeld worden via digitale verkoopkanalen

Door wisselende inkoopprijzen en transportkosten staan marges onder druk. Het begint allemaal met het correct berekenen van de kostprijs van artikels om vervolgens de juiste verkoopprijzen te berekenen. Belangrijk om de marges goed te kunnen bewaken.
Met Distri+ Apps for Table- & Kitchenware is het mogelijk:

Bij overzeese aankopen dient er rekening gehouden te worden met lange levertijden en containertransport. Tijdens het transport zijn er veel factoren die hier invloed op hebben. Eventuele afwijkingen snel signaleren en de impact op de betrokken verkooporders direct detecteren, is noodzakelijk voor een vlotte communicatie met de eindklant.
De functies van Distri+ Apps Containerplanning maken het mogelijk:

Als groothandel is het van cruciaal belang om bestellingen op tijd en volledig te leveren. Het is daarom essentieel om mogelijke voorraadtekorten tijdig te signaleren. Zo wordt de kans om een "nee" te moeten verkopen of orders niet op tijd en volledig te kunnen leveren, tot een minimum herleid.
Distri+ Apps for Table- & Kitchenware biedt uitgebreide intelligente besteladviezen op basis van:

Het beheer van cashflow is van vitaal belang bij overzeese handel. Alle kosten worden vooraf gefinancierd, doordat een container moet betaald worden, nog voor de verzending. Het registreren van deze betalingen wordt nog vaak in Excel beheerd, wat manueel gebeurt en daardoor enorm foutgevoelig is.
In Distri+ Apps zijn functionaliteiten toegevoegd om:

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.
