Level Up

Distri Start

Om uw groothandel te helpen optimaliseren en toekomstbestendig te maken, is moderne ERP-software essentieel. Voorkom dat u geremd wordt in uw ontwikkeling door hoge kosten of technische beperkingen.

Distri Start Concept

Dé implementatiemethode die u zekerheid biedt.

Bij de implementatie van ERP-software komen aanzienlijke organisatorische en financiële risico's om de hoek kijken. Het goede nieuws is dat we een schat aan ervaring hebben opgebouwd, met meer dan 300 succesvolle implementaties sinds ons begin, in 2004. Deze rijke expertise heeft geleid tot de ontwikkeling van onze innovatieve implementatiemethode: Distri Start.

Distri Start biedt u een eenvoudige en efficiënte implementatie. Wat het uniek maakt, is de helderheid en zekerheid die we bieden op het gebied van prijs, functionaliteit en doorlooptijd, nog voordat we aan de slag gaan. Hiermee minimaliseren we de risico's en houden we de kosten beheersbaar.

Onze bewezen ervaring en de toegevoegde waarde van Distri+ Apps, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central, staan klaar om groothandels te helpen bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen en om succesvol te blijven in een voortdurend veranderende markt.

Software voor groothandel

In vijf stappen live!

Wanneer u heeft gekozen voor de Distri Start implementatiemethodiek in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central en Distri+ Apps, start de implementatie aan de hand van vijf eenvoudige stappen. Alle informatie en tools die nodig zijn om gezamenlijk tot een succesvolle livegang te komen, worden beschikbaar gesteld via het implementatieportaal.

  • Implementatieportaal Distri Start

    De start van een succesvolle implementatie

    Na het kiezen van het juiste pakket activeren wij het implementatieportaal. Via dit portaal ontvangt u onze handige implementatievragenlijst, die u samen met onze consultant invult. Door deze vragenlijst in te vullen, levert u alle benodigde informatie aan voor de implementatie. Daarnaast stellen we ook een duidelijke planning op, zodat u weet wanneer welke activiteiten worden uitgevoerd en door wie. Zo kunt u precies zien wat er van u en de consultant verwacht wordt.

  • Soepele overgang met Distri Start

    Een soepele overgang

    In deze fase wordt de basisconfiguratie van uw systeem ingericht. We nemen uw wensen en de informatie uit de vragenlijst als leidraad en zorgen ervoor dat uw systeem optimaal is ingesteld. Indien nodig voeren we functionele aanpassingen door om ervoor te zorgen dat het systeem perfect aansluit bij uw behoeften. Via het implementatieportaal ontvangt u conversiesheets. Deze stellen u in staat om uw belangrijke gegevens, zoals artikelen, klanten en leveranciers, klaar te maken voor de import in het systeem. De uitgelezen kans om uw gegevensbestanden op te schonen en te optimaliseren.

  • Raak vertrouwd met de software

    Vertrouwd raken met de software

    Tijdens de implementatiefase is training cruciaal. Onze experts bieden (remote) trainingssessies, waarin uw gebruikers vertrouwd raken met de nieuwe software. Ze leren basisfunctionaliteiten, de gebruikersinterface, gegevensinvoer en specifieke taken. We lossen eventuele problemen op en verzamelen feedback om de software optimaal te laten aansluiten bij uw bedrijfsbehoeften. Dit zorgt voor een succesvolle software-implementatie.

  • Klaar voor een succesvolle go-live

    Een succesvolle lancering

    Zodra de configuratie en training zijn voltooid, bereiden we gezamenlijk de lancering voor. We importeren de belangrijke stamdata en bepalen vervolgens de go-live datum. Op deze belangrijke dag staan onze consultants klaar om u op afstand te begeleiden bij de livegang en om eventuele vragen te beantwoorden. We zorgen ervoor dat alles soepel verloopt, zodat u zonder problemen kunt overstappen naar uw nieuwe systeem.

  • Ondersteuning na de opstart

    Uw partner na de lancering

    Na een succesvolle livegang dragen we u over aan onze supportorganisatie, bestaande uit functionele en technische consultants. Ons team staat klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat u het maximale uit uw systeem haalt.

Waarom iFacto Distri Start?

Ervaring die telt: Met meer dan 300 succesvolle implementaties hebben we expertise opgebouwd in diverse groothandelssectoren, waardoor we uw bedrijf met vertrouwen kunnen begeleiden.

Distri Start-methode: Onze innovatieve benadering garandeert heldere afspraken over prijs, functionaliteit en doorlooptijd, voordat we aan het werk gaan. Zo kunt u met vertrouwen uw ERP-project starten.

Distri+ Apps-voordelen: Onze oplossingen, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central, zijn ontworpen om naadloos aan te sluiten bij uw behoeften en bieden krachtige functionaliteiten voor voorraadbeheer, logistiek, verkoop, inkoop, financiële processen en geavanceerde rapportage en analyse.

We bieden drie pakketten met specifieke functionaliteiten, zodat u kunt kiezen wat het beste bij uw bedrijf past. Onze missie is om groothandels te helpen excelleren in hun branche, en we zijn er trots op om dit te bereiken met onze bewezen ervaring en innovatieve oplossingen.

Ontdek de voordelen van Dynamics 365 Business Central
Contact

Let's Start.

iFacto Office

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.