Level Up

Scope

Duidelijke richtlijnen en uitgangspunten vormen de kern van een succesvolle implementatie met Distri Start binnen uw organisatie.

Groothandel decoratie | ERP oplossing Distri Start

Samen succesvol!

Distri+ Apps for Deco wordt geïmplementeerd volgens de Distri Start implementatiemethodiek. Deze aanpak is ontworpen om de implementatie van het gekozen pakket soepel en efficiënt te laten verlopen om zo de doorlooptijd van 4 maanden te realiseren. 

We hebben de belangrijkste functionaliteiten vooraf vastgesteld, en deze worden nu geïmplementeerd door de iFacto-consultant. U kunt een gedetailleerde beschrijving van deze functionaliteiten vinden op de pagina Pakketten.

Daarnaast zijn er enkele voorwaarden verbonden aan deze implementatiemethodiek. Deze voorwaarden zijn van toepassing op de eerste fase voor de livegang van het systeem. We geloven dat deze aanpak met een vaste scope voor een vast budget en een vaste doorlooptijd, de beste manier is om uw project succesvol te laten verlopen.

Indien u vragen heeft, staan wij steeds ter beschikking.

Een future proof ERP

Uitgangspunten

  • Het betreft een implementatie op basis van Microsoft Dynamics 365 Business Central Essentials in combinatie met Distri+ Apps in SaaS/Cloud.
  • De implementatie betreft de functionaliteiten zoals benoemd in het gekozen pakket (Start/Grow/Accelerate).
  • De vooraf gecommuniceerde tijd die u als klant nodig heeft voor de implementatie dient u ook beschikbaar te hebben binnen 4 maanden na de kick-off van het project.
  • De start van de basisconfiguratie zal plaatsvinden zodra de ingevulde implementatie vragenlijst is ingevuld.
  • Er wordt één financiële entiteit met in met inkoop-, verkoop- en logistieke activiteiten geïmplementeerd.
  • Er zijn geen magazijnen in meerdere landen met een apart btw-nummer.
  • In de eerste fase wordt er geen maatwerk gerealiseerd.
  • Er zijn geen koppelingen/interfaces noodzakelijk in de eerste fase met derden applicaties of software anders dan opgenomen in de functionaliteiten.
  • De meegeleverde standaard lay-outs zijn beperkt aan te passen.
  • Alleen de noodzakelijke stamgegevens en instellingen worden uitgelegd die voor de dagelijkse werkzaamheden vereist zijn, zoals bijv. klant-, leverancier- en artikelgegevens. 
  • De eenmalige inrichting wordt door iFacto uitgevoerd aan de hand van de ingevulde vragenlijst.
  • Stamgegevens zullen op basis van de standaard iFacto importsheets worden ingelezen.
  • Bij de inrichting van meerdere financiële administraties vindt er geen synchronisatie plaats tussen de administraties.
  • De training is een mix van (online) training en/of instructie video’s.
  • Voor livegang dient u een acceptatietest uit te voeren in een testomgeving aan de hand van een door iFacto aangeleverd testscript. iFacto zal een kwaliteitscontrole uitvoeren op de uitgevoerde acceptatietest. Na het succesvol afronden van deze test zullen we overgaan tot (voorbereiding van) de livegang.

Voorwaarden

  • De genoemde prijzen zijn o.b.v. het Microsoft New Cloud Commerce Experience – model.
  • Aangeboden licentie o.b.v. jaarovereenkomst.  De aangeboden prijzen zijn enkel geldig voor een overeenkomst met een looptijd van 12 maanden, waarbij het aantal gebruikers dat kiest voor deze prijs, niet kan gewijzigd worden. Bij opzegging van een gebruiker, geldt een opzegtermijn van 90 dagen voor de vervaldatum van de desbetreffende gebruiker.
  • Facturering van licenties vindt jaarlijks vooraf plaats.
  • Alle wijzigingen in de (maandelijks) gebruikers dienen steeds te gebeuren via e-mail op het volgende adres: info@ifacto.nl
  • Een Microsoft 365 (Office365) -licentie is vereist om gebruik te kunnen maken van Dynamics 365 Business Central.
  • Indien Microsoft of iFacto de cloudprijzen of het licentiemodel gedurende de loop van het contract aanpast kan de verhoging doorgerekend worden aan de klant, vanaf de maand na de maand waarin de klant op de hoogte wordt gesteld van de prijsverhoging.
  • Genoemde bedragen zijn vrijblijvend, in Euro.
  • Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Contact

Let's Start.

iFacto Office

Heeft u een vraag? Wij staan voor u klaar.